RIDE 6 - Credits Multiplier
RIDE 6 - Credits Multiplier zwiększa liczbę kredytów zdobywanych na koniec każdego wyścigu - kupuj za nie motocykle, części oraz elementy do personalizacji i jeszcze szybciej nadaj pożądany kształt swojej motocyklowej przygodzie.