RIDE 6 - Iconic Naked Bikes Pack
Raw power and uncompromising design come together in some of the most iconic naked bikes, like the hyper naked Yamaha MT-10 SP that, with its 998 cc CP4 engine and advanced electronics, allows precise control over traction, slides and wheelies. Or the futuristic Vyrus Alyen, built with a composite frame and limited to just 20 units.
On a more extreme note is the BMW M 1000 R with its 210 hp four-cylinder engine, while the Ducati Monster Plus, powered by the Testastretta, and the MV Agusta Rush 1000, with its engine derived from the Brutale capable of nearly 300 km/h, strike a perfect balance between agility and raw power.
These bikes are ready to define a new area in your RIDE 6 Career. Will you be able to handle them?