RIDE 6 - Iconic Naked Bikes Pack
Rå kraft og kompromisløst design kombineres i nogle af de mest ikoniske naked bikes. Som den ekstremt simple Yamaha MT-10 SP, der med sin 998 cc CP4-motor og avancerede elektronik giver dig præcis kontrol over motorkræfterne og muligheden for at glide og udføre wheelies. Eller hvad med den futuristiske Vyrus Alyen, der er bygget med et komposit-stel og i kun 20 eksemplarer.
I den mere ekstreme ende finder vi BMW M 1000 R med sin 210 hk-motor, som er udstyret med fire cylindre, mens Ducati Monster Plus, der er drevet af Testastretta-motoren, og MV Agusta Rush 1000, med en Brutale-motor, som kan præstere næsten 300 km/t, byder på den perfekte balance mellem smidighed og råstyrke.