RIDE 6 - Legendary Off-Road Bikes Pack
Embark on an adventure with the bikes that defined off-road legends. A true Dakar homage, the Honda XRV 750 Africa Twin is inspired by the four-time winner of the Paris-Dakar in the late '80s, while the Aprilia Tuareg Wind 600 is one of the most recognizable maxi enduros inspired by African rallies. The BMW R100 GS1000 laid the foundations for the modern GSs and left an indelible mark on two-wheeled adventure, alongside the Suzuki DR 800 S BIG with the largest single-cylinder engine of its time and the Yamaha XTZ 750 Super Ténéré, that blends twin-cylinder power with rally-level precision.