RIDE 6 - Legendary Off-Road Bikes Pack
Begiv dig ud på eventyr på motorcyklerne, som definerede den legendariske offroad-fortælling. Som en sand hyldest til Dakar er Honda XRV 750 Africa Twin inspireret af den firedobelte vinder af Paris-Dakar fra slutningen af 80’erne, mens Aprilia Tuareg Wind 600 er en af de mest genkendelige maxi enduro-motorcykler, som er inspireret af afrikanske rallyløb. BMW R100 GS1000 lagde grundstenen for de moderne GS’er og satte sit uudslettelige præg på de tohjulede eventyr - sammen med Suzuki DR 800 S BIG, der havde sin tids største enkeltcylinder-motor, og Yamaha XTZ 750 Super Ténéré, som kombinerer tocylindret kraft med præcision på rallyniveau.