RIDE 6 - Legendary Off-Road Bikes Pack
Wyrusz w przygodę na motocyklach, które stworzyły offroadową legendę. Honda XRV 750 Africa Twin to prawdziwy hołd dla rajdu Dakar wzorowany na czterokrotnym zwycięzcy zmagań na trasie Paryż-Dakar pod koniec lat 80. Z kolei Aprilia Tuareg Wind 600 to jeden z najbardziej rozpoznawalnych maxi enduro inspirowanych rajdami afrykańskimi. Motocykl BMW R100 GS1000 dał podwaliny pod współczesne modele GS i na zawsze zapisał się w historii wypraw na jednośladach. Podobnie zresztą jak Suzuki DR 800 S BIG wyposażony w największy silnik jednocylindrowy tamtych czasów i Yamaha XTZ 750 Super Ténéré, która łączy moc dwóch cylindrów z rajdową precyzją.