RIDE 6 - Legendary Off-Road Bikes Pack
Arazi efsanesini tanımlayan motosikletlerle bir maceraya çık. Tam bir Dakar klasiği olan Honda XRV 750 Africa Twin, 1980’lerin sonlarında Paris-Dakar Rallisi’ni dört kez kazanan modelden ilham alırken Aprilia Tuareg Wind 600 ise Afrika rallilerinin en bilindik maxi endurolarından biri olmuştur. Modern GS serisinin temellerini atan BMW R100 GS1000; zamanının en büyük tek silindirli motoruna sahip olan Suzuki DR 800 S BIG ve çift silindirin gücünü ralli seviyesinde hassasiyetle harmanlayan Yamaha XTZ 750 Super Ténéré ile birlikte iki tekerli macera dünyasında adını altın harflerle yazdırmıştır.