RIDE 6 - Made in Italy Bikes Pack
Hop on the Ducati Panigale V4 S EM (2025) and the Aprilia RSV4 Factory E5 (2024): two masterpieces built for passion, adrenaline, and pure power.
The Panigale V4 S EM is Ducati’s top-tier supersport bike: lighter, sharper, and more aggressive than ever. The RSV4 Factory E5 combines Aprilia’s racing pedigree with advanced aerodynamics and top-level electronics.