RIDE 6 - Made in Italy Bikes Pack
Panigale V4 S EM to jeden z najlepszych motocykli klasy supersport produkowanych przez Ducati. Jest lżejszy, zwrotniejszy i bardziej zadziorny niż kiedykolwiek. RSV4 Factory E5 łączy w sobie sportowe dziedzictwo Aprilii z zaawansowanymi parametrami aerodynamicznymi i elektroniką najwyższej klasy.