RIDE 6 - Made in Italy Bikes Pack
Ducati Panigale V4 S EM (2025) ve Aprilia RSV4 Factory E5 (2024) ile gaza bas: Tutku, adrenalin ve saf güç için yaratılmış iki başyapıt.
Panigale V4 S EM, Ducati'nin en üst segment supersport motosikletidir. Her zamankinden daha hafif, daha keskin ve daha agresif. RSV4 Factory E5 ise Aprilia’nın yarış mirasını gelişmiş aerodinamik ve üst seviye elektroniklerle birleştiriyor.