RIDE 6 - Made in Japan Bikes Pack
Model CBR 600 RR RM (zmodyfikowana wersja wyścigowa) to lekki motocykl klasy supersport stworzony z myślą o zapewnianiu precyzyjnego kierowania i jak najlepszych osiągów na trasie.