RIDE 6 - One-of-a-kind Pack
Lås op for et nyt område i din karriere, og kør med fem samlermotorcykler på banen, som var vært for det seneste Argentinske MotoGP, Autódromo Internacional de Termas de Río Hondo.
Ducati Panigale V4 Tricolore, en hyldest til den historiske model, produceres i 1.000 eksemplarer og har dedikerede farver og mærker, Brembo T-Drive-bremser og gennemført brug af kulfiber. Endnu mere eksklusiv er Aprilia RSV4 X ex3ma, som kun produceres i 30 eksemplarer og er den første motorcykel med ægte ground-effect-aerodynamik, der er tilgængelig for private købere. MV Agusta F3 Competizione og LXP Orioli, som er produceret i henholdsvis 300 og 500 nummererede eksemplarer, kombinerer håndværk og førsteklasses komponenter til både bane- og offroad-kørsel. Endelig er Ducati Panigale V2 Superquadro Final Edition, som er begrænset til 555 eksemplarer, klar til at hylde den ikoniske, tocylindrede motor.