RIDE 6 - One-of-a-kind Pack
Unlock a new Career area and ride five collector's motorcycles on the circuit that hosted the last Argentine MotoGP Grand Prix, the Autódromo Internacional de Termas de Río Hondo.
The Ducati Panigale V4 Tricolore, a celebration of the historic model with only 1,000 units produced, features a dedicated livery, Brembo T-Drive brakes and extensive use of carbon fiber. Even more exclusive, the Aprilia RSV4 X ex3ma is limited to just 30 units and is the first customer-available bike to introduce true ground-effect aerodynamics. Produced in 300 and 500 numbered units respectively, the MV Agusta F3 Competizione and the LXP Orioli bring craftsmanship and premium components to both on- and off-road riding, while the Ducati Panigale V2 Superquadro Final Edition, limited to 555 units, pays tribute to the iconic twin-cylinder engine.