RIDE 6 - One-of-a-kind Pack
Kariyer modunda yeni bir alanın kilidini aç ve Arjantin'deki son MotoGP Grand Prix yarışına ev sahipliği yapan Autódromo Internacional de Termas de Río Hondo pistinde beş adet koleksiyonluk motosikletin direksiyonuna geç.
Tarihe geçmiş modelinden ilham alan ve yalnızca 1000 adet üretilmiş Ducati Panigale V4 Tricolore, kendine has dış görünümü, Brembo T-Drive frenleri ve bol karbon fiber kullanımıyla öne çıkıyor. Daha da özel olan Aprilia RSV4 X ex3ma ise sadece 30 adet üretilmiş ve zemin etkisinden gerçekten faydalanan aerodinamik yapılı olarak satışa sunulan ilk motor olma özelliğine sahip. Sırasıyla 300 ve 500 adet üretilen MV Agusta F3 Competizione ve LXP Orioli ikilisi de zanaatkârlığı premium parçalarla birleştirerek hem asfaltta hem de arazide sürüş keyfi sunuyor. Öte yandan yalnızca 555 adet üretilen Ducati Panigale V2 Superquadro Final Edition ise ikonik çift silindirli motora bir saygı duruşunda bulunuyor.