RIDE 6 - Season Pass Vol. 1
Spraw, by twoje wyścigi były jeszcze bardziej emocjonujące, dzięki przepustce RIDE 6 - Season Pass Vol. 1. Gdy tylko poniższa zawartość będzie dostępna, otrzymasz: 33 motocykle, 3 dodatkowe trasy i 6 obszarów kariery pełnych wydarzeń, wyzwań i nagród.