RIDE 6 - Ultimate Edition
RIDE 6 - Ultimate Edition ile en azılı mücadelenin içine dal. Oyunun tam sürümüne ek olarak Season Pass Vol. 1'e ve Vol 2'ye sahip olacak; motosikletleri, pistleri ve ekstra Kariyer bölgelerini erişime açıldıkları anda elde edeceksin.