RIDE 6 - Welcome Bikes Pack
Lead the pack with the 2024 Suzuki GSX-R 1000, a modern-day superbike built to dominate both roads and tracks. Add a touch of retro flair with the MV Agusta Superveloce 800, mixing old-school looks and modern performance. And relive a piece of history with the GSX-R 1000 K5 (2005), loved for its raw power and perfect balance, and still a fan favorite.