RIDE 6 - Welcome Bikes Pack
Wyrwij do przodu na Suzuki GSX-R 1000 (2024) - współczesnej maszynie klasy superbike stworzonej po to, by dominować zarówno na drodze, jak i na trasach. Dodaj do swojego garażu odrobinę klimatu retro dzięki motocyklowi MV Agusta Superveloce 800, który łączy w sobie oldschoolowy wygląd z nowoczesnymi osiągami. Przenieś się w przeszłość na jednośladzie GSX-R 1000 K5 (2005), który pomimo upływu lat wciąż jest uwielbiany przez fanów za swoją czystą moc i doskonałą równowagę.