RIDE 6 - Welcome Bikes Pack
Hem yola hem piste hükmetmek için yaratılmış modern bir superbike olan 2024 Suzuki GSX-R 1000 ile sürünün lideri ol. Klasik bir tasarım ve modern performansın birleşimi MV Agusta Superveloce 800 ile deneyimine nostaljik bir dokunuş kat. Ve GSX-R 100 K5 (2005) ile maziyi hayata döndür. Saf gücü ve mükemmel dengesi ile hâlâ motosiklet tutkunları tarafından el üstünde tutuluyor.