Riders Republic – Pakier karier
W pakiecie karier odblokuj deskorolki i BMX-y! Zawiera ponad 30 nowych zawodów i ponad 150 elementów wyposażenia. Opanuj nowe triki i zdominuj rywali! Aby zagrać w to rozszerzenie, musisz posiadać grę Riders Republic.