Riders Republic - Welcome Pack (2.300 Republic Coins + Efsanevi Kıyafet)
Welcome Pack ile Riders Republic için 2.300 oyun içi kredi (Republic Coins) ve bir Efsanevi Kıyafet edinin. Egzotik kitler ve spor eklentileri açmak ya da sürücünüze fazladan kozmetik eşyalar satın almak için bu kredileri kullanın.