Riders Republic - Welcome Pack (2,300 Republic Coins + Legendary Outfit)
Receive 2,300 in-game credits (Republic Coins) and a Legendary Outfit for Riders Republic with the Welcome Pack. You can use your Republic Coins to unlock exotic kits & sport add-ons, or to purchase extra cosmetic items for your rider.