Riders Republic – Pakiet powitalny (2300 Republic Coins + legendarny strój)
Otrzymaj 2300 funduszy (Republic Coins) oraz legendarny strój do gry Riders Republic w ramach Pakietu powitalnego. Wykorzystaj Republic Coins do odblokowania egzotycznych sprzętów oraz dodatków sportowych lub do zakupu dodatkowych przedmiotów kosmetycznych dla swojego zawodnika.