Riders Republic - Hoş Geldin Paketi (2.300 Republic Coins + Efsanevi Kıyafet)
Hoş Geldin Paketi ile Riders Republic için 2.300 oyun içi kredi (Republic Coins) ve bir Efsanevi Kıyafet edinin. Egzotik kitler ve spor eklentileri açmak ya da sürücünüze fazladan kozmetik eşyalar satın almak için bu kredileri kullanın.