Odbierz 2300 monet Republiki, legendarny strój i różne inne przedmioty, które pozwolą ci odblokować zabawki i dodatki sportowe oraz umożliwią zakup dodatkowych przedmiotów kosmetycznych dla swojego zawodnika.