Z pakietem powitalnym otrzymasz 2300 funduszy do gry Riders Republic oraz legendarny strój Riders Republic. Wykorzystaj fundusze do gry Riders Republic do odblokowania egzotycznych sprzętów oraz dodatków sportowych lub do zakupu dodatkowych przedmiotów kosmetycznych dla swojego zawodnika.