Hoş Geldin Paketi ile Riders Republic için 2.300 oyun içi kredi (Republic Coins) ve bir Efsanevi Kıyafet edinin. Egzotik kitleri ve spor eklentilerini açmak ya da sürücünüz için fazladan kozmetik eşyalar satın almak için bu kredileri kullanın.