2.500 Republic Coin'in yanı sıra bir Efsanevi Kıyafet kapın! Efsanevi Kıyafet'e ayakkabı ve bir ifade dâhildir. Coin'lerle yeni eklentileri ve oyuncakları açın, sürücünüzü ek kozmetiklerle bir moda ikonuna dönüştürün!