RiMS Racing Bahrain International Circuit
Bahrain International Circuit is an iconic track for motorsport fans. With 5.412km of short straights and slow bends, the changes in pace are highly demanding and present a unique challenge in the middle of the desert!
Bahrain International Circuit, also known as the Sakhir International Circuit, is an ultra-modern track that hosts some of the biggest motorsport competitions. It is known for the series of short straights and slow bends that make up its total length of 5.412km, which put the emphasis on precision when entering the bends and changes of pace rather than pure speed.