RiMS Racing: Avrupalı Üreticiler İhtişamlı Sürüm
Aprilia, BMW, Ducati ve MV Agusta motosikletleri için 3 sürücü kıyafeti, 2 kaplama ve 76 performans parçası içeren "Avrupalı Üreticiler" paketi.