RiMS Racing: European Manufacturers Package
The European Manufacturers Pack includes 76 spare parts, 2 motorcycle liveries and 3 rider suits for Aprilia, BMW, Ducati and MV Agusta motorcycles.
The European Manufacturers Pack includes 76 spare parts, liveries and rider suits, which will be added to your inventory to upgrade your Aprilia, BMW, Ducati and MV Agusta motorcycles.
The parts pack also includes 16 Pirelli front tyres and 16 rear tyres, and 4 Brembo Stylema front brake calipers compatible with all four European motorcycles.