RiMS Racing: Japon Üreticiler İhtişamlı Sürüm
Honda, Kawasaki, Yamaha ve Suzuki motosikletleri için 3 sürücü kıyafeti, 4 kaplama ve 76 Performans parçası içeren "Japon Üreticiler" paketi.