RiMS Racing: Japanese Manufacturers Package
The Japanese Manufacturers Pack includes 76 spare parts, liveries and rider suits, which will be added to your inventory to upgrade your Honda, Kawasaki, Suzuki and Yamaha motorcycles.
The parts pack also includes 16 Pirelli front tyres and 16 rear tyres, and 4 Brembo Stylema front brake calipers compatible with all four Japanese motorcycles.