RiMS Racing: Zestaw „Producenci japońscy”
Zestaw „Producenci japońscy” zawiera 76 części zamiennych, a także malowania i kombinezony kierowcy, które będą sukcesywnie dodawane do magazynu, umożliwiając ulepszanie motocykli Honda, Kawasaki, Suzuki i Yamaha.
Zestaw elementów zawiera również 16 przednich i 16 tylnych opon Pirelli, a także 4 zaciski przednich hamulców Brembo Stylema do zamontowania we wszystkich czterech japońskich motocyklach.