RiMS Racing Nolan X-LITE Helmets
Get 8 exclusive official Nolan X-Lite helmets. These eight X-Lite X-803 RS carbon fibre helmets are replicas of helmets worn in races by Chaz Davies, Danilo Petrucci, Casey Stoner, Carlos Checa and Aron Canet.