RiMS Racing The Bloody Beetroots Specials
Get a unique Ducati Panigale V4 R livery and complete rider outfit in partnership with Dainese and AGV in the colours of the famous electronic dance group The Bloody Beetroots.
As the composer of the game's soundtrack and a motorcycling fan, Sir Bob Cornelius Rifo, aka The Bloody Beetroots, worked with Dainese, AGV and Ducati to create a livery for the Ducati Panigale V4 R and an exclusive full rider outfit, including boots, helmet, gloves and leather jacket! Wear this unique equipment for RiMS Racing with pride!