RiMS Racing The Bloody Beetroots Specials
Zdobądź unikalne malowanie Ducati Panigale V4 R i pełny strój kierowcy, które zostały przygotowane we współpracy z firmami Dainese oraz AGV. Pojedź w barwach słynnego projektu elektronicznej muzyki tanecznej The Bloody Beetroots.
Będący kompozytorem ścieżki dźwiękowej do gry i miłośnikiem wyścigów motocyklowych Sir Bob Cornelius Rifo, znany również jako The Bloody Beetroots, we współpracy z firmami Dainese, AGV i Ducati stworzył malowanie motocykla Ducati Panigale V4 R oraz pełny strój kierowcy obejmujący buty, kask, rękawice i skórzaną kurtką! Noś z dumą ten unikalny ubiór do gry RiMS Racing!