RiMS Racing The Bloody Beetroots Specials
Oyunun müziklerinin bestecisi ve bir motosiklet tutkunu, The Bloody Beetroots olarak da bilinen Sir Bob Cornelius Rifo; Dainese, AGV ve Ducati ile çalışarak Ducati Panigale V4 R için bir kaplama ve içinde botlar, kask, eldivenler ve deri ceket bulunan seçkin bir eksiksiz sürücü kıyafeti tasarladı! RiMS Racing için bu özgün ekipmanı gururla kuşan!