Rise of Industry: 2130
The year is 2130. Your idyllic world of profit and loss lays in ruins. Mankind’s endless capitalism and destruction of decades gone by has given birth to a dark and desolate new world.
Now you must construct all-new technologically advanced production lines and mine resources from fallen cities as you look to rebuild your industrial empire in a bleak dystopian future.
A whole new look for a new future! New Buildings, new vehicles, new products and new challenges await.
With all natural resources depleted, scavenge through the ruins of the past and mine the valuable stores within.
Place all new futuristic buildings as you construct your new business from the ground up. Build totally new buildings like the offshore algae farms or thorium mines, and transport them with new cargo dropships.
A new future, means new consumer demands. Produce Nuclear Power Cells, Subatomic Lasers and many more as you corner a new and exciting market.
New futuristically inspired and specially composed tracks (with lots of synth) for 2130.
A new camera tilt feature and added Depth of Field camera effects mean give extra options for those pretty screenshots you love to share!