Rise of Industry: 2130
Mamy rok 2130. Twoja idylliczna rzeczywistość zysku i strat legła w gruzach. Niepohamowane kapitalistyczne zapędy ludzkości i dekady niszczenia planety dały początek nowemu, mrocznemu i spustoszonemu światowi.
Teraz musisz skonstruować całkiem nowe, zaawansowane technologicznie linie produkcyjne i zebrać zasoby ukryte w upadłych miastach, aby odbudować swoje przemysłowe imperium w tym ponurym, dystopijnym świecie.
Świeże spojrzenie godne nowej przyszłości! W grze czekają Cię nowe budynki, pojazdy, produkty i wyzwania.
Nowa przyszłość oznacza nowe potrzeby konsumentów. Produkuj nuklearne baterie, subatomowe lasery i nie tylko, usiłując zdominować nowy i ekscytujący rynek.
Nowe, futurystyczne utwory z całym mnóstwem syntetycznych brzmień, które skomponowano specjalnie z myślą o roku 2130.