Rise of Industry: 2130
Yıl 2130. Huzurlu kâr ve zarar dünyası harap olmuş. İnsanlığın sonsuz kapitalizmi ve onlarca yıldır süregelen yıkımı ortaya karanlık ve ıssız, yeni bir dünya çıkarmış.
Şimdi yepyeni ve gelişmiş teknolojili üretim hatları inşa edip yıkılan şehirlerden kaynak çıkararak endüstriyel imparatorluğunu solgun ve distopik bir gelecekte yeniden kurman gerek.
Yeni bir gelecek için yeni bir görünüm! Yeni Yapılar, yeni araçlar, yeni ürünler ve yeni mücadeleler seni bekliyor.
2130 için yeni, gelecek esintili ve özel olarak bestelenmiş şarkılar. Hem de bolca synth destekli.