Rise of Industry: Oyun Müzikleri
Çok beğenilen ticaret tycoon oyunu Rise of Industry'den oyuna eklenmeyen bir özel şarkının yanı sıra yirmi bir orijinal şarkının tamamı. Oyun müziklerinin sesini aç ve içindeki girişimciyi serbest bırak.