Rise of Industry: Supporter Pack
Supporter Pack, oyuna eklenmeyen bir özel şarkının yanı sıra yirmi bir orijinal şarkının tamamını ve Rise of Industry'nin geliştirilme sürecinden kapsamlı dijital çizim kitabı içerir.