Rise of Jericho
Are you ready to lead your tribe of hunter-gatherers toward greatness and play your role in the rise of a legendary city? Unearth the foundations of our shared history and steer the course of human evolution in Rise of Jericho.
Mud Bricks: Everyone can make mud bricks from the ground, and it can hold the strongest structures together.
Stone: Mine stones and craft tools to advance your civilization to the next level.
Crafting: Craft beer to share with your villagers as the hard-working days go by.