Pingvinernes oprejsning GB
"Pingvinernes oprejsning" er et 2D side-scrolling action-platformspil til Gameboy. Spillet er simpelt og lineært, men med udfordrende fjender. Inspireret af Ghost n Goblins og Mega Man.