Penguenlerin Yükselişi GB
"Penguenlerin Yükselişi" Gameboy için 2D yan kaydırmalı aksiyon-platform oyunudur. Oyun basit ve doğrusal ama zorlu düşmanlarla. Ghost n Goblins ve Mega Man'den ilham alınmıştır.