Risen
Delve into a gritty, raw and atmospheric fantasy world in which every action has a consequence. In the epic world of Risen, filled with mysterious earthquakes, fearsome monsters and unimaginable treasures, forge your path with the sword, learn the art of staff fighting or become a powerful mage.