Rising Hell
Przygotuj się na heavymetalowe riffy i odjechane pikselowe grafiki, jakie będą towarzyszyć Ci na drodze ucieczki z ognistej, piekielnej otchłani. Czekają tam mroczne zakątki pełne rozmaitych stworzeń, bossów i żywych pułapek, w tym pełne robactwa legowisko samego Beelzebuba. Aby wydostać się z piekła w tej tętniącej adrenaliną platformówce o pionowej konstrukcji, wykonuj kombinacje ruchów i skomplikowane manewry w powietrzu oraz korzystaj z umiejętności budowniczych.
– Pionowa rozgrywka rogue-lite: wydostań się z proceduralnie generowanego, stale zmieniającego formę piekła i nie ulegnij wypełniającej żyły adrenaliną presji permanentnej śmierci.
– Epickie potyczki z bossami: zlikwiduj gigantyczne, starożytne demony, takie jak Dagon, Beelzebub i wiele innych.