Green Army Men Upgrade
Green Army Men (GAM) is a total conversion of Rising Storm 2: Vietnam, taking you from the jungles and rice paddies of southeast Asia right back to your living room floor. And the backyard, the pool - and the beach! All while playing as toy soldiers.
Beach Party - battle for supremacy around the sandcastles, deck chairs and beach toys!
Backyard - fight your way through the toys, garden implements and beer cans lying around the backyard!
Pool Party - combat around the swimming pool. And IN the swimming pool - since when do toy soldiers need to breathe?
Christmas - a reprise of the map that caught so much attention last Christmas. The battle for Christmas must go on!
Thanksgiving - We all know what that means - the fight for the kitchen has commenced on Thanksgiving Day.