Risk of Rain 2: Alloyed Collective
From crumbling cliffs to scorching deserts and buried machine caverns, dive deeper into Solus territory, where every step forward means trespassing further into something you were never meant to see. There are 7 stages and 1 additional variant coming with Alloyed Collective. Let’s take a quick tour through a few.
Up next, the Solus Scorcher. It has two loves in life: covering things in oil and catching those things on fire. Unfortunately, sometimes you are the ‘thing’. This Solus creation starts off by hurling a huge blob of oil that slows you down a bit. But the slow is the least of your problems: fail to get clear, and you’ll be lit by its follow-up flamethrower.